خانه / لیزر درمانی / هزینه لیزر درمانی در بیمارستان

هزینه لیزر درمانی در بیمارستان

هزینه لیزر درمانی در بیمارستان وابسته به عوامل مختلفی می باشد که راس این عوامل، نوع بیماری فرد و میزان استفاده از دستگاه لیزر است. نور لیزر درمانی در واقع انرژی الکترومغناطیسی مادون قرمز می باشد که با استفاده از آن، عمدتا سلول های سرطانی شناسایی شده و کشته می شوند. البته از تکنولوژی لیزر، در مراکز زیبایی در جهت از بین بردن مو های بدن نیز استفاده می گردد. لیزر درمانی با استفاده ازدستگاه های بسیار پیشرفته انجام می شود که در حال حاضر تمامی این دستگاه ها وارداتی می باشند زیرا در کشور ما تکنولوژی ساخت این دستگاه ها فعلا وجود ندارد. اگر شما در جهت امری غیر از از بین بردن مو های بدن به مراکز لیزر درمانی مراجعه فرمایید، قطعا بیمه نیز شما را در امر پرداخت هزینه ها یاری خواهد کرد و به این ترتیب، هزینه مناسب لیزر درمانی برای شما به ارمغان خواهد آمد. پیشنهاد می شود قبل از انجام هر کاری، از آشنایی لیزر درمانی و مراحل آن غافل نشوید.

هزینه لیزر درمانی در بیمارستان

انواع لیزر درمانی در درمانگاه های داخلی

انواع لیزر درمانی در درمانگاه های داخلیانواع لیزر درمانی در درمانگاه های داخلی به شکل های متفاوتی انجام می شود که هر کدام از آن ها نیز برای فعالیت خاصی مناسب هستند:

• لیزر درمانی در اشل خیلی بزرگ در جهت شناسایی سلول های سرطانی و از بین بردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لیزر درمانی در جهت ازبین بردن سریع بیماری های پوستی نیز استفاده می شود.
  • لیزر درمانی در جهت از بین بردن مو های اضافی بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لیزر درمانی در عمل لیزیک چشم و از بین بردن ضعف بینایی فرد بیمار نیز استفاده می شود.
  • لیزر درمانی در رفع درد آرتروز گردن و درد مفاصل نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد.

معمولا شاهد این امر هستیم که از مورد سوم یعنی از بین بردن موهای اضافی بدن، بیشتر از سایر موارد استفاده می شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از انجام هر کاری، با پزشک متخصص مشورتی داشته باشید.

درمانگاه های داخلی و تخصصی در این زمینه قطعا در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. با چند جست و جو در فضای اینترنت و همچنین با مشورت گرفتن از افراد آگاه، خیلی راحت می توانید این مراکز را شناسایی کرده و برای انجام مراحل درمان به ایشان مراجعه کنید.

اگر قصد از بین بردن موهای بدن خود را دارید، باید بدانید که حدود چهار تا هشت جلسه به لیزر درمانی نیاز خواهید داشت و پس از گذراندن این چند مرحله، تمامی قسمت های لیزر شده، فاقد هرگونه مو خواهد شد.

کاربرد لیزر درمانی در بیماری های مختلف

کاربرد لیزر درمانی در بیماری های مختلف بسیار متعدد می باشد. البته بستگی به نوع نیاز فرد و بیماری وی نیز دارد. معمولا افرادی که مشکوک به سلول های سرطانی می باشند، پس از انجام آزمایشات اولیه و تایید شدن این بیماری، در مرحله اول تحت درمان لیزر قرار می گیرند تا عمده این سلول های تکثیر یافته از بین بروند.

کثیری ازبیماران، در همین مرحله عمده مشکلشان حل می شود پس تا کنون می توانیم به این نتیجه برسی که لیزر درمانی خدمت شایانی به بیماران و جامعه پزشکی نموده است. اما به هر حال یکسری از بیماران نیز باید تحت درمان های بعدی قرار بگیرند و در اصلطلاح شیمی درمانی شوند که قطعا پس از لیزر درمانی، مراحل بعدی درمان ایشان نیز راحت تر انجام می شود.

افرادی که دچار بیماری های پوستی نیز هستند برای از بین بردن ریشه بیماری، بعضا تحت درمان لیزر قرار می گیرند که صد البته تشخیص این امر، فقط با پزشک متخصص می باشد و به هیچ وجه نباید در این امر سرخود عمل کرد.

لیزر درمانی علاوه بر تمامی محاسنی که دارد اگر در خارج از چاچوب اصول پزشکی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند آسیب زا باشد.

همچنین بانوان یا آقایانی که از وجود موهای بدن خود نیز رنج می برند، می توانند با استفاده از این تکنولوژی، از شر موهای زاید خود خلاص شوند. عمدتا شاهد این امر هستیم که خانم ها، مشتری همیشگی این نوع درمان هستند اما بعضا آقایان و به خصوص آقایان ورزشکار نیز به این مراکز درمانی مراجعه می کنند.

لیزر درمانی چگونه سبب کاهش درد می‌شود؟

لیزر درمانی چگونه سبب کاهش درد می‌شود؟همانطور که گفتیم قابلیت لیزر درمانی متعدد می باشد و این تکنولوژی بسیار بزرگ، کمک شایانی به بیماران و جامعه پزشکی کرده است. شما در وهله اول باید بدانید که این نوع درمان؛ باعث از بین رفتن سلول های بیماری زا می شود و طبیعتا با از بین رفتن این سلول ها، درد بیمار تا حد زیادی تسکین می گردد.

همچنین لیزر درمانی می تواند مراحل بعدی درمان بیمار را بسیار راحت تر طی کند و از این نظر نیز کمک بسیار ویژه ای به فرد می شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تشخیص امر لیزر درمانی باید حتما زیر نظر پزشک مختصص باشد.

در غیر این صورت ممکن است باعث بروز آلرژی و حساسیت های پوستی و نتایج منفی شود.

همچنین امروزه دیده شده که از لیزر درمانی در بهبود آرتروز گردن نیز استفاده می شود. با استفاده از این تکنولوژی می توان از اسپاسم عضلات گردن تا حد قابل توجهی جلو گیری نمود و باعث کمک به گردن خون بیشتر در منطقه گرفته شدن کرد.

قطعا خیل عظیمی از افراد جامعه و علی الخصوص سالمندان از این بیماری رنج می برند که طبیعتا این تکنولوژی می تواند سبب آسایش و راحتی بیشتر این افراد شود.

هزینه مناسب لیزر درمانی در بیمارستان ها

هزینه مناسب لیزر درمانی در بیمارستان ها با استفاده از بیمه درمانی و بیمه تکمیلی به راحتی انجام پذیر است. البته ناگفته نماند که شما به شرطی می توانید از بیمه در این راستا کمک بگیرید که درمان شما یک درمان زیبایی نباشد.

به هر حال ازبین بردن موهای اضافی بدن با استفاده از تکنیک لیزر، قطعا یک عمل مربوط به زیبایی می باشد که طبیعتا بیمه نیز زیر بار هزینه های آن نمی رود. اما اگر فعالیت شما در راستای درمان بیماری هایی نظیر، از بین بردن سلول های سرطانی، درمان آرتروز گردن، درمان بیماری های پوستی و…. بود، می توانید با عضویت در بیمه تکمیلی، عمده هزینه های خود را دریافت نمایید.

برای بهره مند شدن از این موضوع، شما باید در وهله اول شرایط عضویت در بیمه درمانی و بیمه تکمیلی را شناسایی فرمایید و با گذراندن این مراحل، به عضویت بیمه خود را در آورید.

سپس باید مراکز درمانی خاصی را شناسایی فرمایید که در سطح شهر با بیمه کار کنند. این دو مرحله اصلا مشکل نیست و زمان چندانی را از شما نخواهد گرفت. سپس در صورت احتیاج به لیزر درمانی، به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به درمان خود اقدامات لازم را انجام خواهید داد.

از صندوق بیمارستان یا مرکز درمانی مربوطه، قبضی دریافت خواهید نمود و با این قبض به اداره بیمه مراجعه خواهید کرد و عمده هزینه انجام شده توسط خودتان را پس خواهید گرفت.

البته لازم به ذکر است که با توجه به مزیت های فوق العاده شگفت انگیز لیزر درمانی، حتی اگر هزینه ای به شما برگردانده نیز نمی شد، قطعا باز هم برای شما بسیار به صرفه بود. زیرا این تکنیک تحسین برانگیز می تواند شما را از شر خیل عظیمی از درد ها و ناراحتی ها برهاند.

قابلیت های مفید لیزر درمانی

قابلیت های مفید لیزر درمانیقابلیت های مفید لیزر درمانی در علم پزشکی بسیار متعدد می باشد. لیزر درمانی باعث از بین رفتن خیل عظیمی از ناراحتی ها و بیماری ها و همچنین تسریع در فرایند درمان بیماری افراد می شود.

همچنین از این تکنیک در فیزیوتراپی و عکس برداری و اصطلاحا ام آر آی نیز بسیار استفاده می شود. با استفاده از این تکنیک، می توان نقاط اصلی بیماری فرد را شناسایی کرده و در جهت درمان آن ها اقدام نمود که قطعا این مورد می تواند کار پزشکان و بیماران را بسیار راحت کند.

لیزر درمانی در فیزیوتراپی کاربرد های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که اصلی ترین آن ها به شرح زیر می باشد:

• کمک به درمان کلیه آرتروز ها چه در مرحله حاد و چه در مرحله مزمن
  • کمک به درمان درد های دردناک کتف و شانه
  • کمک به درمان درد آرنج، علی الخصوص در ورزشکاران و به ویژه در تنیس بازان و بدمینتون بازان
  • کمک به درمان التهاب تاندون
  • کمک به درمان پیچ خوردگی مفاصل
  • کمک به درمان نوروپاتی های دیابتی
  • کمک به درمان درد های ناشی از صدمات ورزشی
  • کمک به درمان ناراحتی های اعصاب محیطی

پس تا کنون دریافته ایم که این تکنولوژی می تواند چقدر در امر تسریع درمان شما مثمر ثمر واقع شود. پس اگر احساس دردی داشته اید که با اسنفاده از این تکنولوژی قابل حل بود، حتما به مراکز درمانی تخصصی مراجعه نموده و پس از مشورت گرفتن با پزشک یا پزشکات متخصص، نسبت به درمان آن ها در اسرع وقت اقدام فرمایید.

در جهت یافتن این مراکز درمانی در سطح شهر خودتان نیز می توانید با افرادی که قبلا به این مرکز لیزر درمانی مراجعه کرده و رضایت ایشان از هر نظر حال شده است نیز مشورت بگیرید.

قطعا این افراد می توانند شما را در امر انتخاب یک مرکز درمانی ایده آل راهنمایی کنند.

آشنایی با لیزر درمانی

لیزر درمانی با استفاده از انرژی الکترومغناطیسی مادون قرمز به وجود آمده است. این تکنولوژی حدود دو دهه می باشد که وارد کشور ما شده و به بلوغ و رشد کامل رسیده است. از تکنیک لیزر در بهبود خیل عظیمی از بیماری های حاد و مزمن استفاده می شود و این تکنیک می تواند امر درمان بعضی از بیماری های خاص را نیز تسریع ببخشد.

در روش انجام این درمان، دستگاه لیزر در زمان مشخصی که از قبل توسط پزشک متخصص تعیین شده است، روی بدن بیمار می ماند.

همچنین قبل از گذاشتن دستگاه، ورقه ای نازک به ضخامت حدود دو میلی متر، روی بدن بیمار گذاشته می شود تا دستگاه به صورت کاملا مستقیم روی بدن فرد نباشد و از آسیب های ناشی از آن تا حد قابل توجهی جلوگیری به عمل آید.

در طول لیزر درمانی، نور لیزر با موج های خاصی به آن قسمت از بدن بیمار که احتیاج به درمان دارد، تابانده می شود و پزشک همراه بیمار نیز باید حتما از عینک مخصوص استفاده نماید تا از عوارض ناشی از آن، کاملا در امان بماند.

دوره درمان لیزر در هر بار مراجعه، حدود ده الی بیست دقیقه است و این نوسانات زمان، به دلیل حجم بیماری فرد می باشد. البته برای افرادی که بنا بر ازبین بردن موی بدن خود، به این مراکز مراجعه می کنند، قطعا این زمان تا حدود چهل دقیقه نیز افزایش می یابد.

خیل عظیمی از افرادی که این شیوه درمان را برای رهایی خود از ناراحتی ها انتخاب کرده اند، پس از لیزر درمانی با هیچ عارضه خاصی رو به رو نشده و مشکل ایشان تا حد زیادی رفع شده است.

البته باید بدانید، که عوارضی نظیر خارش سطحی پوست تا مدتی خاص، کاملا طبیعی می باشد و مربوط به واکنش طبیعی پوست است و ازاین بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

مرکز تخصصی لیزر درمانی در سراسر کشور

مرکز تخصصی لیزر درمانی در سراسر کشوردرمانگاه لیزر درمانی در تمامی شهر های کشور ما موجود می باشد و به دلیل کارایی و کیفیت این تکنیک درمانی، تمامی بیمارستان های مجهز سراسر کشور، موظف شده اند که امکانات اولیه برای استفاده از این نوع درمان را در مراکز درمانی خود به وجود آورند.

شما باید قبل از هرگونه اقدام در جهت مراجعه به مراکز درمانی و انجام عمل لیزر درمانی، باید در بیمه تکمیلی عضو شوید تا پس از گذراندن مراحل درمان، از هزینه های ناشی از آن در امان بمانید.

در غیر این صورت، قطعا متحمل هزینه های سنگینی خواهید شد. عضویت در بیمه تکمیلی بسیار راحت است و اصلا وقت چندانی را از شما نخواهد گرفت. همچنین سعی داشته باشید که با مشورت گرفتن از پشک معالج و متخصص خود، یک مرکز درمانی درجه یک را برای درمان خود انتخاب نمایید و به ایشان برای معالجه مراجعه کنید.

به هر حال کیفیت مراکز درمانی قطعا با یکدگیر متفاوت می باشند و تمامی ایشان به یک مقدار مشخص و با کیفیت یکسان نمی توانند در بهبود شما تاثیر گذار عمل کنند. برای یافتن این مراکز درمانی با کیفیت، همچنین می توانید از بستر اینترنت نیز کمک بگیرید و با چند جست و جو در فضای اینترنت، با کیفیت ترین بیمارستان های مربوطه را در سطح شهر خود شناسایی فرمایید.

پس از مراجعه به مرکز تخصصی لیزر درمانی مربوطه، دوباره مورد چکاپ نهایی قرار خواهید گرفت و پس از تایید پزشکان مبنی بر نیاز شما بر استفاده ازتکنیک لیزر، مورد درمان قرار می گیرید.

اگر مشکل شما در مرتبه اول حل شد که دیگر نیازی به ادامه درمان نمی باشد اما بعضی از بیماری ها شاید احتیاج به چند جلسه مداوم برای درمان داشته باشند. عمدتا مراحل درمانی توسط لیزر، با فاصله سی تا چهل روزه انجام می شود تا بازدهی آن بالا رود.

قیمت روز لیزر درمانی با کیفیت مناسب

قیمت لیزر درمانی در مقایسه با سایر روش های درمانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و هم آسیب و طول درمان کم تری دارد به همین منظور امروزه از این روش درمانی ب